1909 hands-on specialisten in skills en competenties

De mythes over 'klantgerichtheid' ontkracht

Klantgerichtheid wordt belangrijker in het bedrijfsleven. Maar wordt het ook goed aangepakt? "Iedereen praat erover, en heeft een eigen mening. Maar wat moet je juist doen om de klantgerichtheid te verbeteren? Daar zijn nogal misvattingen over", zegt expert Joost Cottyn.

Face-to-face? Geconcentreerd op uw computer? Of eerder een mengvorm? Aan u de keuze! SBM biedt een brede waaier aan leermethodes.

Hebt u vragen ?
We helpen u graag verder!

KMO-Portefeuille

erkend dienstverlener

MO*

KO**

* Middelgrote onderneming

** Kleine onderneming

Bespaar op uw opleiding

  • kmo-portefeuille
  • sectorfondsen

We hebben alle kortingen en voordelen gebundeld op één handige pagina.

1

Samen aan de slag.

Oplossingsgerichte training, coaching & advies

lees meer
2

Op en top ervaren.

Docentenexpertise.

lees meer
3

Succes verzekerd.

Integrale aanpak van organisatorische tot operationele skills.

lees meer