Bouwen aan een 9+ organisatie

Wat mag u van zo'n gratis SBM mini MBA verwachten?

Joost Cottyn, SBM Trainer/Coach: "Het is een soort snelcursus waarin we in één avond, een drietal uur, alle aspecten van het klantgericht ondernemen heel snel benaderen.  Op een zeer interactieve manier probeer ik het te hebben over wat is klantentevredenheid, wat is klantgerichtheid, hoe kan je daaraan werken, hoe kun je het verschil maken? Daarna geef ik een aantal inzichten die je heel snel en doelgericht kunt implementeren. Dat zijn trouwens ook de reacties die ik krijg. De deelnemers zeggen dat ze al heel wat zaken meteen kunnen toepassen. En daar sta ik ook voor: ik wil het heel praktisch houden."

De sleutel tot het succes zit hem in de shift van 'klantentevredenheid' naar 'klantgerichtheid'. Iedere dag opnieuw de focus op de klant leggen, iedere dag een fan van onze klant maken, een klacht of probleem echt ter harte nemen,... Kortom: een ervaring bieden die duidelijk hoger is dan de verwachting. Kijk wat Joost hierover te vertellen heeft.

Nog vragen? Contacteer collega Luc Verhaeghe van de SBM Sales & Marketing Academy op het gratis nummer 078 35 36 38 of via luc.verhaeghe@sbm.be.